Menu główne
Kalendarz
< poprzedni miesiąc | Styczeń 2013 | > następny miesiąc | ||||
Pn | Wt | Ś | Cz | Pt | So | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Gościmy
Odwiedza nas teraz 40 gościLiczba odwiedzin
Odsłon : 7373073
Jesteś tutaj:
Spotkanie informacyjne dla OPS i PCPR - Jelenia Góra
Czwartek, 17 Styczeń 2013 15:02
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy organizuje spotkanie w ramach Poddziałania 7.1.1 i 7.1.2 PO KL dla przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie działających na terenie Dolnego Śląska, które zainteresowane są realizacją projektów systemowych w 2013 r.
Poruszane kwestie dotyczyć będą poprawnego sporządzania wniosku o dofinansowanie, w tym w szczególności budżetu projektu, kwalifikowalności wydatków oraz zasad udziału OPS/PCPR w realizacji projektów systemowych od 2013 r
Na spotkanie w Jeleniej Górze zapraszamy przedstawicieli OPS/PCPR/DOPS z następujących powiatów: zgorzelecki, lubański, lwówecki, złotoryjski, jeleniogórski, m. Jelenia Góra, kamiennogórski.
Spotkanie odbędzie się 7 lutego br.w Jeleniej Górze. Dokładne miejsce spotkania podane zostanie w terminie późniejszym.
Godziny spotkania: 9:30 - 14:30, rejestracja od godz. 9:00.
Formularz zgłoszeniowy na spotkanie – pobierz plik
W przypadku pojawienia się pytań dotyczących tematyki spotkania, na które chcieliby Państwo uzyskać odpowiedzi w trakcie spotkań informacyjnych, prosimy o wpisanie pytań na formularzu zgłoszeniowym.
Termin nadsyłania zgłoszeń rekrutacyjnych – do 31 stycznia br.
Biorąc pod uwagę poruszaną tematykę wskazane jest, aby w spotkaniach uczestniczyły osoby, które na co dzień zajmują się przygotowaniem wniosków o dofinansowanie oraz księgowością.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go drogą elektroniczną (jako załącznik) w terminie do 31 stycznia br. na adres e-mail: marcin.taraszczuk@dwup.pl
Osobą odpowiedzialną za sprawy organizacyjne związane ze spotkaniem jest Pan Marcin Taraszczuk - tel. 071 39 74 113.
Potwierdzeniem przyjęcia Państwa zgłoszenia będzie przesłana do dnia 1 lutego br na adres e-mail, z którego wysłano formularz zgłoszeniowy, informacja o treści „potwierdzam przyjęcie zgłoszenia na spotkanie informacyjne” uzupełniona o adres miejsca spotkania informacyjnego.
W przypadku wyczerpania dostępnej liczby miejsc rekrutacja zostanie zakończona przed w/w terminem.
W przypadku dużego zainteresowania uczestnictwem w spotkaniach Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy zastrzega sobie również możliwość ograniczenia liczby osób z danej instytucji, o czym powiadomi Państwa w przesłanym potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.
Organizator nie ponosi kosztów związanych z opłatami parkingowymi, ani innych opłat związanych z udziałem zakwalifikowanych osób w spotkaniach.
Poruszane kwestie dotyczyć będą poprawnego sporządzania wniosku o dofinansowanie, w tym w szczególności budżetu projektu, kwalifikowalności wydatków oraz zasad udziału OPS/PCPR w realizacji projektów systemowych od 2013 r
Na spotkanie w Jeleniej Górze zapraszamy przedstawicieli OPS/PCPR/DOPS z następujących powiatów: zgorzelecki, lubański, lwówecki, złotoryjski, jeleniogórski, m. Jelenia Góra, kamiennogórski.
Spotkanie odbędzie się 7 lutego br.w Jeleniej Górze. Dokładne miejsce spotkania podane zostanie w terminie późniejszym.
Godziny spotkania: 9:30 - 14:30, rejestracja od godz. 9:00.
Formularz zgłoszeniowy na spotkanie – pobierz plik
W przypadku pojawienia się pytań dotyczących tematyki spotkania, na które chcieliby Państwo uzyskać odpowiedzi w trakcie spotkań informacyjnych, prosimy o wpisanie pytań na formularzu zgłoszeniowym.
Termin nadsyłania zgłoszeń rekrutacyjnych – do 31 stycznia br.
Biorąc pod uwagę poruszaną tematykę wskazane jest, aby w spotkaniach uczestniczyły osoby, które na co dzień zajmują się przygotowaniem wniosków o dofinansowanie oraz księgowością.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go drogą elektroniczną (jako załącznik) w terminie do 31 stycznia br. na adres e-mail: marcin.taraszczuk@dwup.pl
Osobą odpowiedzialną za sprawy organizacyjne związane ze spotkaniem jest Pan Marcin Taraszczuk - tel. 071 39 74 113.
Potwierdzeniem przyjęcia Państwa zgłoszenia będzie przesłana do dnia 1 lutego br na adres e-mail, z którego wysłano formularz zgłoszeniowy, informacja o treści „potwierdzam przyjęcie zgłoszenia na spotkanie informacyjne” uzupełniona o adres miejsca spotkania informacyjnego.
W przypadku wyczerpania dostępnej liczby miejsc rekrutacja zostanie zakończona przed w/w terminem.
W przypadku dużego zainteresowania uczestnictwem w spotkaniach Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy zastrzega sobie również możliwość ograniczenia liczby osób z danej instytucji, o czym powiadomi Państwa w przesłanym potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.
Organizator nie ponosi kosztów związanych z opłatami parkingowymi, ani innych opłat związanych z udziałem zakwalifikowanych osób w spotkaniach.