Menu główne
Kalendarz
< poprzedni miesiąc | Wrzesień 2014 | > następny miesiąc | ||||
Pn | Wt | Ś | Cz | Pt | So | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Gościmy
Odwiedza nas teraz 44 gościLiczba odwiedzin
Odsłon : 7405265
Jesteś tutaj:
Spotkanie informacyjne dla beneficjentów realizujących projekty konkursowe w ramach Priorytetu VII PO KL - Wrocław, 9 pażdziernika 2014 r.
Wtorek, 23 Wrzesień 2014 09:42
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy organizuje spotkanie informacyjne dla beneficjentów realizujących projekty konkursowe w ramach Priorytetu VII Programu Kapitał Ludzki.
Na spotkaniu omawiane będą kwestie dotyczące realizacji i rozliczania projektów, wniosków o płatność i kwalifikowalności wydatków oraz zagadnienia związane z zamykaniem projektów konkursowych.
Data i miejsce spotkania: 09.10.2014 r.,
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy. Filia we Wrocławiu, al. Armii Krajowej 54, sala 306 (III piętro).
Godziny spotkania: 10:00 - 14:00.
Z uwagi na omawianą tematykę na spotkanie zapraszamy w szczególności przedstawicieli instytucji, którzy na co dzień są zaangażowani w rozliczanie realizowanych projektów (sporządzających wnioski o płatność).
Przedstawicieli instytucji,zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniu prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres e-mailowy zbigniew.ratajczak@dwup.pl do dnia 02.10.2014r. (czwartek).
W przypadku dużego zainteresowania organizator może zdecydować o ograniczeniu liczby uczestników do 1 osoby z każdej instytucji.
W przypadku pojawienia się pytań, na które chcieliby Państwo uzyskać odpowiedzi w trakcie spotkania informacyjnego, prosimy o dopisanie ich do wysyłanego formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy/Formularz pytań – pobierz plik
Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia będzie przesłana zwrotnie do dnia 03.10.2014r. na adres e-mail, z którego wysłano formularz zgłoszeniowy, informacja o treści „potwierdzam przyjęcie zgłoszenia na spotkanie”.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, przy czym organizator nie ponosi kosztów związanych z opłatami parkingowymi, ani innych dodatkowych opłat np. związanych z dojazdem/zakwaterowaniem uczestników spotkania.
Osobą odpowiedzialną za sprawy organizacyjne związane ze spotkaniem jest Zbigniew Ratajczak - tel. 071 39 74 110/111.
Na spotkaniu omawiane będą kwestie dotyczące realizacji i rozliczania projektów, wniosków o płatność i kwalifikowalności wydatków oraz zagadnienia związane z zamykaniem projektów konkursowych.
Data i miejsce spotkania: 09.10.2014 r.,
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy. Filia we Wrocławiu, al. Armii Krajowej 54, sala 306 (III piętro).
Godziny spotkania: 10:00 - 14:00.
Z uwagi na omawianą tematykę na spotkanie zapraszamy w szczególności przedstawicieli instytucji, którzy na co dzień są zaangażowani w rozliczanie realizowanych projektów (sporządzających wnioski o płatność).
Przedstawicieli instytucji,zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniu prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres e-mailowy zbigniew.ratajczak@dwup.pl do dnia 02.10.2014r. (czwartek).
W przypadku dużego zainteresowania organizator może zdecydować o ograniczeniu liczby uczestników do 1 osoby z każdej instytucji.
W przypadku pojawienia się pytań, na które chcieliby Państwo uzyskać odpowiedzi w trakcie spotkania informacyjnego, prosimy o dopisanie ich do wysyłanego formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy/Formularz pytań – pobierz plik
Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia będzie przesłana zwrotnie do dnia 03.10.2014r. na adres e-mail, z którego wysłano formularz zgłoszeniowy, informacja o treści „potwierdzam przyjęcie zgłoszenia na spotkanie”.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, przy czym organizator nie ponosi kosztów związanych z opłatami parkingowymi, ani innych dodatkowych opłat np. związanych z dojazdem/zakwaterowaniem uczestników spotkania.
Osobą odpowiedzialną za sprawy organizacyjne związane ze spotkaniem jest Zbigniew Ratajczak - tel. 071 39 74 110/111.